تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


پکیج فوق العاده کسب درآمداینترنتی..100درصدتضمینی


پکیج فوق العاده کسب درآمداینترنتی..100درصدتضمینی

نکته مهم؛بادقت توضیح زیر را بخوانید

ظرفیت کسب درآمد از این پکیج

درآمد از این کار معمولا به طور میانگین بین ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومن در روز و ۱۵ تا ۳۰ میلیون در ماهه که بیشتر هم میشه و محدودیتی نیست اما ما میانگین رو گفتیم. یعنی ناتوان ترین افراد هم میتونن دیگه روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومن رو از همین اینترنت دربیارن. افرادی هم بودن که فقط توی یک روز ۵ میلیون درآمد داشتن. بنابراین محدودیتی توی درآمدزایی از این کارهای اینترنتی که توی دوره به شما آموزش داده میشه و در منزل هم میتونن انجام بشن، نداریم.

کسب درآمد به شیوه مردم اروپا و آمریکا

دوستان روشی در این دنیای پهناور اینترنت وجود دارد که اکثر ما از آن خبر نداریم ولی اکثر مردم اروپا و آمریکا از آن اطلاع دارند و از این روش ها استفاده میکنند.
که خوب من هم دارم از این روش استفاده میکنم. این روش بسیار ساده است و همه افراد میتوانند ازش استفاده کنند تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشند آن وقت میشود در نیم ساعت تا ۳۰۰,۰۰۰ هزار تومان پول بدست آورد شما نه فایلی را میفروشید و نه بازاریابی میکنید فقط و فقط طبق آموزش من پیش میروید و میبینید خیلی ساده است انقدر ساده که فکرش را هم نمیکنید!

ببینید دوستان شما برای پولدار شدن کافیه که پای خودتون را جای پای من بگذارید من اول قصد داشتم این آموزش را مجانی در اختیار مردم قرار دهم ولی وقتی افرادی فایل های بی ارزش را برای فروش گذاشتند و من هم قبل از این روش آنها را خریدم و به نتیجه نرسیدم من هم بر آن شدم تا برای اموزشم ارزش قائل بشم با این تفاوت که آموزش من از همه آموزش ها متفاوت تره و کسب درآمد در آن وجود دارد.

زمان مورد نیاز

زمانی هم که برای این کار اختصاص میدیم بین نیم ساعت تا یک یا دو ساعت در روز هست و من که حقیقتش به شخصه بقیه اوقاتم در روز رو صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده یا خوابیدن و استراحت و انجام کارهایی که دوست دارم مثل فیلم، مطالعه و… میکنم. البته من خودم ساعت خوابم بیشتره و روزانه حداقل بین ۸ تا ۱۰ ساعت می خوابم. و جالبه که در همین بین و توی خواب، من درآمد خودم رو هم دارم که این درآمد داشتن در عین انجام ندادن هیچ کاری واقعا حس خیلی خوبی داره که قابل وصف نیست.

درآمد روزانه بالای ششصد هزار تومان

اگر شما از این موضوع بی خبر بودید باید به شما تبریک بگویم این یک فرصت عالیست برای پی بردن به این حقیقت بزرگ. برخی از شما ممکن است بگویید کسب درآمد از اینترنت بسیار پیچیده و سخت میباشد و یا امکانات و سرمایه بسیاری برای ورود به این راه نیاز است و یا ممکن است به این فکر کنید که به مھارت ھای خاص و زیادی برای کسب درآمد از اینترنت احتیاج است.
از آنجا که شما احتمالا در شغل ھای سنتی مشغول به کار ھستید و مجبورید ھر روز در ترافیک، در زمستان و تابستان و در ھوای گرم و سرد به سر کار خود بروید احتمالا این باور برایتان ایجاد شده باشد که برای کسب درآمد جز این رویه راه دیگری وجود نداشته باشد.

من همیشه اعتقاد دارم که ما باید کار کنیم تا زندگی کنیم نه اینکه زندگی کنیم تا کار کنیم ما باید تفریح داشته باشیم اگر یک روز ۲۴ ساعته ما باید ۸ ساعت بخوابیم ۸ ساعت با خانواده تفریح کنیم و ۲ ساعت با دوستانمون بیرون باشیم ۲ ساعت به دیگر کارها برسیم و ۴ ساعت کار کنیم این رویای من بود رویایی که وقتی سرکار بودم بهش فکر میکردم چون همش سرکار بودم ۱۲ ساعت کار بعد ۱۰ ساعت خواب بعد ۲ ساعت ناهار بعد دوباره کار و کار خسته کننده بود برام بعد یه تصمیم گرفتم که بگردم روشی پیدا کنم که بتونم پول در بیارم بدون اینکه بخوام برای کسی کار کنم .

خوب مغازه که نمیتونستم اجاره کنم شاید باورتان نشود من برای اینکه یک روش خوب پیدا کنم از خوابم زدم ۱۲ ساعت کار ۴ ساعت خواب و باقی پشت کامپیوتر دنبال انواع و اقسام روش های کسب درآمد از اینترنت تمام روش های موجود در بازار را خریدم منم یکی مثل الان تو بودم ولی هیچ کدام برای من منبع درآمد نشد که نشد یا باید فایل میفروختم یا بازاریابی یا کلیک برای ۲ ریال پول که اون هم که بعد از چند روز بی خیال میشدم ولی بعد از چند ماه نا امیدی به آرزوم رسیدم و روش پول دار شدن از طریق اینترنت را پیدا کردم اونم نه در سایت های ایرانی بلکه در سایت های کشور های اروپایی من راهی را پیدا کردم که من را به زندگی امیدوار کرد .

و به جای اینکه در شرکت کاله ۱۲ ساعت کار کنم تا روزی ۶۰۰۰۰ بهم بدهند در خانه سه ساعت کار میکنم و روزی ۱۸۰۰۰۰۰ درآمد دارم اصلا دنیا را یه جور دیگه می بینم وقتی یک نفر را در خیابان میبینم داره جوراب میفروشه تو سرما پیش خودم میگم چرا من ؟ چرا من باید فقط این روش را بلد باشم ؟ شاید خدا دوستم داره نمیدونم دوست داشتم همه بدونند من آدم موفقی شدم البته از این هم ترس داشتم که نکنه چشم بد جلوی موقیتم را بگیره.

میدونید دوستان اوایل که داشتم پول در می آوردم دوست نداشتم کسی از راز من با خبر بشه دوست داشتم فقط من تنهایی پودار باشم چون این روش من بود که برای پیدا کردنش وقت گذاشتم برای رسیدن به الانم سختی کشیدم شما خودت را بگذار جای من از زندگیت بگذری و یه راه برای پول دار شدن پیدا کنی بعد یکی بیاد بهت بگه چطوری منم میخوام پولدار بشم شما چکار میکنی ؟ من خودم را میگم … می پیچوندمش میگفتم سخته بلد نیستی و خیلی بهانه های گوناگون . یادمه وقتی از کاله استعفا دادم و از دوستانم خداحافظی میکردم همه میدونستند من چقدر تغییر کردم حتی همه فکر میکردند چی شده که تو سه ماه اوضاعش فرق کرده تو چشم های همه دوستان این سوال را من میخواندم , یکی از دوستانم دستم را گرفت و گفت دیگه تحمل ندارم بگو چه کاری پیدا کردی منم بیام . ( راستش دلم براش خیلی سوخت . ولی گفتم بعدا بهت میگم ) خودخواه بودم میدونم … خیلی بهش فکر کردم و الان میگم نه باید به کسانی که زمانی مثل خودم بودند کمک کنم

 

شما تا رسیدن به درآمد تنها نیستید.

ما در این آموزش یکی از کاربردی ترین روشهای کسب درآمد را به صورت خیلی آسان به شما آموزش می دهیم ، اگر با دقت این آموزشها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد ولی تلاش و پشتکار هم لازم است ، متد جدید و مهمی که به این آموزش اضافه شده است تاقبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است ، خیلی از شرکت ها و سایت های معتبر برای به وجود نیامدن رقیب و پایین آمدن فروششان حاضر نیستند این روش فراگیر شود.
ما در تیم خود باتوجه به تحقیقات و تلاش های زیادی که طی چند سال انجام دادیم به نتایج و موفقیت ها و درآمد خوبی در این راه دست یافتیم و دوست داریم هموطنانمونو که می دونیم متاسفانه شرایط مالی خوبی در وضع موجود ندارند در این راه همراهی کنیم و امیدواریم به ما اعتماد کنید .

اگر این فایل آموزشی را خریدید و نتوانستید ازش کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید که آموزشی بهتر از این نخواهید یافت و پولتان را دور خواهید ریخت چون تیم متخصص ما پس از سالها تلاش و انجام تمام راه و روش های ممکن از سخت ترین و پیچیده ترین تا آسان ترین روش ممکن تنها از این روش نتیجه میلیونی گرفته شده روشی که تمامی افراد قادر به انجام آن و کسب درآمد میلیونی خواهند بود.

 

بعد از پرداخت چه فایلهایی را دریافت می کنید :

۱- بسته ویژه کسب درآمد روزانه  از اینترنت

– کسب درآمد به شیوه مردم اروپا ، آمریکا و لاکچری های تهران (روش ویژه)
– کسب درآمد 300_۶۰۰ هزار در کمتر از ۳۰ دقیقه (بصورت ویدیو و کتاب) حجم ۶۵۰ مگابایت
+ هدیه ۴۰ هزارتومان ابزار مورد نیاز بصورت رایگان همراه پکیج تا بعد از خرید مجبور به خرید آن نباشید.
۲- هدیه تمامی روش های کسب درآمد
– آموزش کامل تصویری و ویدیویی راه اندازی سایت وردپرسی
– آموزش کسب درآمد از تبلیغات کلیکی
– آموزش کسب درآمد از بورس ایران
– آموزش کسب درآمد از پاپ آپ
– آموزش کسب درآمد از تلگرام + گرفتن درگاه پرداخت برای تلگرام
– آموزش کسب درآمد از انتشار کلیپ و فیلم
– معرفی ۲۰ سایت کار در منزل
– آموزش کسب درآمد بالا از پورسانت همکاری در فروش


مبلغ قابل پرداخت 215,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 317

مطالب تصادفی

  • پکیج فوق العاده کسب درآمداینترنتی..100درصدتضمینی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد